söndag 19 april 2009

Det ryktas..

Har varit ett litet(!) uppehåll på mitt bloggande, men ska försöka ändra på det efter en uppmaning (läs.hot) från våran egna lilla spanjorska Sandra "ligger med alla" Morling.

Få se om man kan få ihop lite rykten.

Det Ryktas..

Att två av grabbarna överraska en annan grabb i Thailand..

Att egentlingen va det inte själva tanken med resan,men det lät bättre att säga så till oss andra så att vi skulle vara lugna..

Att egentlingen va det en dyk semetser (läs.böga)

Att en av grabbarna fick äran att va först in på 90-talet...

Att vi andra tyckte, Fan va coolt. liten.tight brud med het kropp.

Att tji fick vi....

Att badbollar är runda, sen får ni tänka själva vad det va för citronpaj hon va...

Att en av grabbarna fick leka motorbåten...

Att den tjejen (läs.saken) va..ja..randig som en zebra.

Att det va p.g.a av olika saker men ica.s rakblad såldes bra under en period i hennes liv.

Att Ikeas vita lakan är vita, även hon va lika vit.

Att strippklubbarna i gbg går med vinst minst en gång per år..

Att en av tjejerna tror att hon ska få följa med spanien i sommar..

Att vi grabbar bad henne skriva en ansökan och ge till oss..

Att den ansökan ligger där den ska ligga, i papperskorgen

Att den tjejen är kär...

Att samma tjej har en torka.i sisådär..4år

Att derbyt på måndag besöks av "bara" två grabbar..

Att en kvinnlig bekant äter blodpudding med äppelmos..

Att samma tjej har försökt övertalat en grabb(mig) att han ska komma och hälsa på..

Att han inte är så sugen på spansk blodpudding...


Allt för idag, står nu på macken och jobbar (?)

Få se när nästa uppdatering kommer.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Äntligen! Och jäklar va du var på hugget ;)
Jag länkar INTE till dig efter sandra - "ligger med alla" - refereringen! Och äppelmos kan man ha på allt!

Puss

KJ sa...

Underbart!!!!! bloggen lever =)

DJ FUCKING DAVE sa...

Nämen det var som fan. Kan inte påstå att jag längtat men nu när jag läser dina nya inlägg så märker jag att jag saknat den. Hoppas du fortsätter att skriva nu och att du kommenterar lite oftare på den saltaste av salta bloggar!

Hata bajen!